اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

اهانت نوجوان 11 ساله باعث جریمه برای او شد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، بر اساس گزارش، درگیری بین یک نوجوان با تابعیت کشور عربی به سن 11 سال و یک فرد با تابعیت کشور آسیایی در محوطه بازی پارک واقع در محله مسکونی محل سکونت آنها رخ داد. نوجوان متهم به اهانت و استفاده از الفاظ رکیک علیه فرد دیگر شد، که این امر باعث شد وی شکایتی در پلیس مطرح کند.

در بازجویی از نوجوان متهم، وی اذعان کرد که در محل حضور داشته و به فرد شاکی اهانت کرده است، اما مدعی شد این اقدام او واکنشی به اهانت اولیه توسط فرد شاکی بوده است. فرد شاکی نیز تأکید کرد که هیچ گونه آزاری به نوجوان متهم وارد نکرده و تنها در جریان بازی، نوجوان به وی اهانت کرده است.

از سوی دیگر، کارشناس اجتماعی دادستانی گزارشی درباره نوجوان متهم ارائه داده و خواستار تحویل وی به ولی امرش شده است، اما نوجوان متهم علیرغم ابلاغ قانونی در جلسه دادگاه حاضر نشده است.

دادگاه در حکم خود اعلام کرد که به اعتراف نوجوان متهم در تحقیقات دادستانی مبنی بر اهانت به فرد شاکی و لطمه زدن به آبروی وی اطمینان دارد و بنابراین وی را محکوم کرده و حکم به توبیخ وی و تحویل به ولی امرش پس از اخذ تعهد نامه مبنی بر مراقبت مناسب از وی صادر کرده است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا